
میدانم داغی که بر دل تو نشسته به همین راحتیها تحمل نمیشود.
میدانم چقدر سخت است
صبح چشم بگشایی و بگویی کاش هنوز بود…
اما این رسم زندگانی است.
بررسی از مرجع تسلیت طبق کپی رایت میگویم و از خدا برای تو شکیبایی آرزو میکنم....
دلم گرفته خدا...ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157