
ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204
میدانم داغی که بر دل تو نشسته به همین راحتیها تحمل نمیشود.میدانم چقدر سخت است صبح چشم بگشایی و بگویی کاش هنوز بود… اما این رسم زندگانی است. بررسی از مرجع تسلیت طبق کپی رایت میگویم و از خدا برای تو شکیبایی آرزو میکنم.. دلم گرفته خدا...ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157
ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198
چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است روز تولد…روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی....دوست و دلم گرفته خدا...ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170

دلم گرفته خدا...ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163