یه جوری درباره آدمها قضاوت کنید
که اگه یه روزی خلافش بهتون ثابت شد
شرمنده خودتون نشید.
شاید باید جهان را رها کردو فنجانی چای خورد
مبادا که خودمان را از یاد ببریم
بی گمان لایق ترین فرد در زندگیمان اول خودمان هستیم.
دوستی دو صندلی خالیست
میان دو دلی که بی بهانه یکدیگر را می فهمند
گاه تو بخاطر من کنار منی
گاه من بخاطر تو کنار تو.
ﺩﺭ ﮐﺎﻓﻪ ﮐﻨﺞ ﺩﯾﻮﺍﺭﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﻫﻢ
ﺧﻮﺏ ﺷﺪ ﻗﻬﻮﻩ ﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﻢ
ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﺎﻓﯽ ﺗﻠﺦ ﺑﻮﺩ.
خودمان را با جمله "تا قسمت چه باشد"
گول نزنیم
"قسمت"
اراده من و توست.
تا وقتی کسی در کنارت هست
خوب نگاهش کن
گاهی آدم ها آنقدر سریع میروند
که حسرت یک نگاه سرسری را هم
به دلت میگذارند
ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123