دلم گرفته

خرید بک لینک

سلام

دلم گرفته ....دلم خیلی گرفته ....حالم بده ...امروز شنیدم یکی از بچه های وب یه عزیزیو از دست داده ..نمی تونم بگم درکش میکنم ولی میتونم بگم میفهممش ...میتونم بفهمم چه حال بدی داره و چقدر حالش بده ....الان یادروزایی افتادم که خودم عزیزامو از دست دادم .....یاد فرناز افتادم.. دختری که فقط توی دنیای مجازی میشناختمش وباهاش حرف زدم... الان سالهاست زیر خاک ....یادارزوهاش افتادم... یاد خاطراتش جیگراین یه رمز بود بین ما....نمی دونم....ولی دل آدم میگیره امیدوار م خدا به داداش ماهان صبر بده امیدوارم اینقدر روزای خوب بهش بده که دلش اروم بشه .....خدایا شکرت خدایا بخاطر تمام نعمتهات شکربخاطر روزای خوب و متوسط و سختت شکر ....خدایا شکر یه نگاهی بنداز...خدایا بهممون کمک کن خدایا جزتو کسیو نداریم به دادمون برس ...خدایاخودت از دل هر کسی خبر داری خودت میدونی هر کسی چی تو دلشه ازچی رنج میبره خودت به دادش برس .... .....خدایا کمک کن ......دلم خیلی گرفته .................

همین چندکلمه برای وصف حالم کافیست ....

چقدر خنده هایم درد دارد

دلم گرفته خدا...

ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: شنبه 14 مرداد 1396 ساعت: 0:28

صفحه بندی