کرمانشاه تسلیت

خرید بک لینک

سلام ......

جای همگی خیلی خالی بود برای همه دعا کردم و یادشون کردم وهمه رو تو کار

خیر شریک ....جدا بیایدبه یاد داشته باشیم اگه داریم کار خیری انجام میدم همه

مردم رو توی کارمون شریک کنیم ........کرمانشاه .........کرمانشاه..........کرمانشاه

تسلیت......نمیشه گف میفهممشون ....نمیشه گف شرایطو درک میکنم چون تو

موقعیتش نبودم ولی غمشونو حس میکنم ....درد میکشن الان هم جسمشون هم

روحشون درد میکنه .....من کرمانشاه نرفتم ولی ایلام و مهران رفتم زندگی مردم

این دو منطقه خیل اشرافی و مرفه بنظر نمیرسید یه مردم ساده و زحمتکش که گویا

بیشتر کشاورز باشن ....خدایا خودت به داد همه برسه خدایا معجزه نیاز داریم....الان

دیگه واقعا معجزه میخوایم ...نجات بده مردمو توی این سرما تو غم خدایا کمک کن

...الان دیگه واقعا جهان به منجی نیاز داره خدایا امام زمان و بفرست خیلی بهش نیاز

داریم خدایا خودت کمک کن به داد همه برس به دادمردم کرمانشاهم برس....خدایا

اونایی که رفتن و روهم مورد رحمت بی کرانت قرار بده خودت سر سفره حضرت زهرا

میهمانشون کن ..........امن یجیب مضطر اذا دعا ویکشف و سو.......

دلم گرفته خدا...

ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال می‌کنید

برچسب: کرمانشاه, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت: 19:43

صفحه بندی