خدایا میدونم که میخونی

خرید بک لینک

سلام خدای خوبم .....بازم مثل همیشه خیلی لبریزم که دارم میام اینجاو مینویسم ...... بررسی از مرجع خدایا طبق کپی رایت خیلی حالم بده ...... بررسی از مرجع خدایا طبق کپی رایت خیلی دلم گرفته ...خدایا هیچکس جز تو ندارم ....هیچجایی هم جز پیش تو ندارم .....میشه یه لطفی بکنی ....دیگه یه عنایتی داشته باش یا ببخش و ببر یا حالم و خوب کن .....خدایا کاسه صبرم لبریز شده .....خدایا پیاله وجودم از غصه و غم لبریز شده ......خدایا گنجایشم تمومه دیگه نمیکشم .......میدونی چه حالی دارم .....دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه ...مثل زمانی که مامان مریض بود و نمیشد اصن خندیدمثل زمان مریضی نجمه که همیشه دلم غصه داشت و حتی خندهام با درد بود مثل رفتن پدر که اولش اصن نفهمیدم ولی هر سال با نبودش بیشتر رنج خوردم .....خدایا بسمه ......خدایا دیگه باید چکار کنم ...دیگه کیو واسطه بفرستم دیگه به کی قسمت بدم ........خدایا خیلی دلم پره ....حال این روزام خوش نیس.........دارم از همه جا ضربه میخورم ......خدایا میدونی کیا اذیت میکنن میشه دعواشون کنی ......میشه بفهمن نباید دل کسیو به درد اورد ........خدایا کی تموم میشه کی روزامو بدون استرس و اشوب به پایان میرسونم .....کی این وضعیت تموم میشه .....خدایا اگه قرار نیست تموم بشه ببخش و ببر خواهش میکنم ببخش و ببر .....دیگه نمیکشم دیگه نمی تونم ....خدایا دیگه نمیتونم .......خدای مثل همیشه دوست دارم ...ببخش و کمکم کن ......

دلم گرفته خدا...

ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:36

صفحه بندی