یا حسین (ع)جانم

خرید بک لینک

سلام خدای خوبم .....صدای پای ارباب می آید ......

قافله سالار داره میاد خدا کنه برگرده
میگن علمدار داره میاد خدا کنه برگرده
عمه سادات داره میاد خدا کنه برگرده
قبله حاجات داره میاد خدا کنه برگرده

حسین جان خودمونی بگم آقای من خیلی دوس داشتنی هستی خیلی خیلی دوست دارم ....نمی دونم ولی تو برام یه جور خاصی یه جوردیگه دوست دارم اصن ازت سیر نمیشم اصن ازت خسته نمیشم ....دلم برا حرم خیلی تنگ میشه اصن برام سیری ناپذیری ....نمی دونم وقتایی که دیگه طاقت مصیبتهاتو ندارم و توی روضت نشستم میگم اینو بهت که حسین جان تو که مارو تو غمت کشتی .....جدا چرا اینجوری اینومیدونم من کمترین و ناچیزترین عاشقتم تو عاشقانی رو داری که من توشون گمم ....حسین جان عزیز دل زهرا باورکن عزیز دل مایی و با تمام وجودم یا تک تک سلول های تنم با تمام قلبم به عشقت اعتراف میکنم ...

دلم گرفته خدا...

ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت: 15:06

صفحه بندی