من زاده تیرم دختر تیر یعنی احساسات یعنی غم و غصه همه رو بخوری یعنی به همه فکر کنی ...خلاصه دختر تیر نماد خاص بودنه واقعا
البته اعتماد بنفسم خودتون دارید بعلههههههه
ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت: 22:29