یا حسین یا صاحب الزمان

خرید بک لینک
سلام حیفم اومد این شعرو نزارم خودم که خیلی دوسش دارم یعنی خیلی خوشم اومد شمارو نمی دونم ..

والنتاین هه......

والنتاین واسه کیاست ؟

واسه بچه بالا شهریاست

ما که عشقمون کربلاست

کادومونم با بقیه جداست

چون دست حضرت زهراست

والنتاین مال کیاست

مال شما عاشقاست

ما که عشقمون مولاست

کادومونم دست خود آقاست

والنتاین برای شما ................

لبخندی مهدی(عج) واسه ما

دلم گرفته خدا...

ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال می‌کنید

برچسب: یا حسین یا حسین,یا حسین یابن الزهرا,یا حسین یا ابولفضل,یا حسین یابن الزهرا میثم مطیعی,یا حسین یا شهید,يا حسين يا شهيد,يا حسين يا مظلوم,يا حسين يا غريب الغرباء,يا حسين يا شهيد كربلاء,يا حسين يا علي, نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 8:10

صفحه بندی